Zaměstnanci Raiffky rozsvítili City Tower

Nápad rozsvítit mrakodrap vznikl spontánně na jedné z porad, kde bankéři probírali probíhající marketingovou kampaň na eKonto XL. Proto ty 3 %, prozradila k akci, která se uskutečnila 1. února v sídle banky, ředitelka marketingu a komunikace Raiffeisenbank Hana Kovářová.

Na budově City Tower na pražské Pankráci se v pátek 1. února večer rozsvítila číslice 3 %, symbol aktuální marketingové kampaně na spořicí účet eKonto XL. Příprava celé akce trvala týden a samotná realizace, do které se aktivně zapojilo 24 dobrovolníků z řad zaměstnanců banky, pak jednu hodinu. Aby se světelný efekt povedl, bylo třeba mezi 8. a 19. patrem budovy zatáhnout 572 okenních rolet a následně rozsvítit 107 oken. Raiffeisenbank sídlí v budově City Tower již od roku 2008 a je jedním z největších nájemníků.

„Akce se povedla nejen díky dobrovolníkům, kteří jí věnovali svůj volný čas, ale také díky vstřícnému přístupu majitele budovy a ostatních nájemníků City Tower, kteří nám umožnili vstup do jejich prostor,“ dodala Kovářová.



Vydáno: 8.únor 2019, v Banky, Marketing.
Zdroj: Pavel Machajdík