Ambice Škody pro rok 2016 nastínil už v lednu šéf importu Luboš Vlček

Škoda dokončila rebranding prodejní sítě

Šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO České republika Luboš Vlček hodnotil 20. ledna 2016 na konferenci v pražském Braunově domě průběh rebrandingu prodejní sítě značky v České republice.

Škoda měla ještě loni v létě 211 prodejních míst a 257 servisů. Automobilka jim nařídila přestavbu do nového korporátního designu a aplikaci nových prodejních procesů. „Kdo nebude mít po Silvestru 2015 odpovídající prostory a nově nastavené procesy obsluhy zákazníka, ten nebude prodávat naše vozy,“ řekl Vlček.

Jak to dopadlo? V lednu 2016 má prodejní síť Škodovky 184 prodejních míst a 231 servisů. Za půl roku tedy zaniklo 27 prodejen. Většinou se jednalo o menší showroomy, jejichž majitelé nechtěli z různých důvodů investovat do rozšíření prostorů.

„Už nejsme automobilkou, která nabízí jen jeden model. Nabízíme sedm až osm modelových řad, ty nelze prodávat na prostoru 5X10 metrů. Lidé čekají profesionální služby,“ komentoval úbytek prodejců Vlček.

Řada malých prodejců podmínky Škody pro showroom nesplnila. Například EuroCar v pražských Bohnicích umožňuje umístění 4-5 aut. Pro Škodu Auto je to málo.

Řada malých prodejců podmínky Škody pro showroom nesplnila. Například EuroCar v pražských Bohnicích umožňuje umístění 4-5 aut. Pro Škodu Auto je to málo.



Vydáno: 20.leden 2016, v Dovozci, Prodejci, Tiskovky.
Zdroj: TK Škoda, Erich Handl