Novinářský den na Autoshow Praha 2015
Jak vypadal novinářský den pražského Autoshow? Kdo z automotivní komunity byl k vidění? Potkali jsme řadu celebrit a importérských PR manažerů!
Na zahajovací tiskovce předstoupili před žurnalisty šéf Incheby Drahomír Medveď, ředitel AutoSAP Antonín Šípek a organizátor akce Petr Ehrlich.
„V loňském roce, kdy se Autoshow poprvé konalo v novém konceptu, nebyl zájem vystavovatelů příliš veliký. Letos dokážeme nabídnout reprezentativní nabídku automobilů na českém trhu. Kromě nových aut můžou návštěvníci v Holešovících vidět i veterány a rozšířené doprovodné programy. Jestliže si loni mohli zájemci otestovat jen několik aut, letos je v nabídce pro jízdy plných 30 vozidel,“ řekl Medveď.
Z tiskovky novináři pokračovali k NH Caru, kam jeho ředitel Vít Pěkný pozval i Martinu Sáblíkovou. U Opelu je pak přivítal PR manažer značky Martin Hejral. Na stánku Fordu jsme se setkali s mluvčím značky Matinem Linhartem, u Bentley jsme pohovořili s manažerkou komunikace Porsche Inter Auto Irenou Bandovou.
Mitsubishi reprezentovala Pavla Drmotová. Na stánku Toyoty Louwman byl k vidění bývalý mluvčí Toyoty Tomáš Vaněk, který nyní provozuje vlastní agenturu. U Domanského jsme prohodili pár slov s tajemníkem SDA Pavlem Tunklem.