Mitsubishi prodala v 1. pololetí 1608 aut

Značka Mitsubishi letos za prvních sedm měsíců rostla rychleji než trh a navýšila prodeje na 1608 vozů (+7,2%). Čísla komentoval Vladimír Hejna, obchodní ředitel importérské M Motors CZ.

Tyto výsledky byly podle něj dosaženy díky velmi stabilní dealerské síti, která poskytuje kvalitní zákaznický servis v oblasti prodejních i poprodejních služeb.

„Ke konci července jsme v ČR dosáhli prodeje přes 10 000 kusů modelu ASX, který je stále prodejním bestsellerem značky Mitsubishi. ASX nabízí ideální kombinaci kvality, užitné hodnoty, skvělých jízdních vlastností a dostupné ceny pro nejširší skupinu zákazníků. Modelový rok 2018 přinesl atraktivní omlazení v podobě změn v interiéru i exteriéru a nejnovějším počinem je nyní akční model Black Edition s výraznými černými prvky,“ říká Vladimír Hejna.

„Jedná se o dobrý výsledek, který v porovnání s našimi prodeji v předchozích letech představuje velmi stabilní pozici na trhu. Zároveň jsme u modelu Pajero překonali hranici 1 000 prodaných vozů, což je rovněž úctyhodný výsledek, který svědčí o jeho trvalé oblibě. A příští rok překonáme pomyslné hranice také s dalšími modely – těšíme se na to.“, doplňuje Hejna.

Obchodní ředitel Vladimír Hejna

Obchodní ředitel Vladimír Hejna



Vydáno: 9.srpen 2018, v Dovozci, Registrace, Statistika.
Zdroj: Mitsubishi, Marek Vodička