Datank zkoumala chování pojišťoven ke klientům

Analytici agentury Datank otestovali, jak se pojišťovny chovají ke svým zákazníkům. Testovala se kvalita i rychlost telefonních zákaznických linek a e-mailová podpora.

První příčku obsadila ERGO pojišťovna, poskytuje totiž svým klientům nejrychlejší odpověď a to kolem 18 minut. Průměrná doba reakce ohledně životního pojištění přesahuje 40 hodin, pokud se dotaz týká neživotního pojištění, je to v průměru něco přes 10 hodin. Zajímavým detailem je, že nejpomalejší výsledky reakce na e mailový dotaz dosáhl u některých pojišťoven téměř 12 dnů u životního pojištění a 6 dnů u neživotního.

Grafy bemark

Kvalita odpovědí je obecně na trhu v ČR na vysoké úrovni. To, že by někdo dostal po telefonu špatnou odpověď, se nestává. Průzkum ukázal, že vstřícnost a profesionalita operátora je o něco vyšší u životních pojišťoven.

 



Vydáno: 2.říjen 2017, v Pojišťovny, Průzkumy.
Zdroj: Běla Jašková, Bemark