Proti importu bouřil před lety také jihočeský Hyundai Fischer. Jeho rebelie skončila vyplacením a odchodem ze sítě značky

Hyundai: Fischer už neprotestuje, spolek bojuje dál

Bitva největšího dealera Hyundai Antona Fischera se šéfem importu Vladimírem Vošickým zřejmě končí. Podle dostupných informací se oba rivalové dohodli na smíru. Problémy značky s prodejní sítí ale nekončí.

Podle posledních informací se měl Anton Fischer, který Vladimíra Vošického obvinil zhruba před měsícem z úplatkářství a poškozování prodejní sítě, nakonec šéfovi importu omluvit a zastavit svoji mediální kampaň.

Členové spolku bývalých dealerů, kteří výroky Fischera o nekalých praktikách generálního ředitele Vladimíra Vošického podpořili, se omlouvat nebudou.

“Není možné se omlouvat člověku, který dokázal zlikvidovat za pouhé dva roky 33 dealerů značky Hyundai ze 66,” říká předseda spolku Bohumil Boura . “Zlikvidované jsou jejich velké investice do značky Hyundai, ale i dosavadní práce majitelů i zaměstnanců vynaložená pro značku a v mnoha případech se to podepsalo i na jejich zdraví. V automobilové branži toto doposud nemá obdoby,” tvrdí Boura.

Jeden a půl roku vleklý spor spolku s vedením Hyundai Motor Czech. s.r.o. stále řeší Rozhodčí soud a členové spolku podle svých slov zdokladovali celou řadu tvrzení, která nemají s regulérním obchodem nic společného.

“Společným jmenovatelem likvidačních praktik dealerů Hyundai je Vladimír Vošický, je to právě on, který suverénně z titulu zneužívání moci, určoval nerovná pravidla mezi dealery v autorizované síti Hyundai. Tato nerovná a neetická pravidla automobilové značce Hyundai ubližují a obrovsky ji poškozují,” uvedl spolek.

Údajnou likvidací profesionálních dealerství jsou prý poškozeni i majitelé vozů značky Hyundai, kteří jsou nuceni opouštět své domovské servisy a prodejní shoorumy, ve kterých své vozy kupovali:

“Značku Hyundai toto poškozuje nejvíce. Jako náhrada za prodeje bývalých dealerů skutečným koncovým zákazníkům, jsou tisícové samoregistrace nových vozů Hyundai ve stávající dealerské síti a po sléze je většina reexportována. Tyto praktiky jsou výsledkem ignorace snahy třetiny dealerů, členů spolku, kteří v červnu loňského roku požadovali od HMCZ nastavení rovných podmínek v dealerské síti Hyundai v ČR,” napsal našemu portálu Bohumil Boura.

Dle ministerské statistiky představují tyto registrace nových vozů, které si registrují sami na sebe, více jak 38% podíl z celkových firemních registrací. Jediným cílem je zkrášlení plnění prodejních plánů nových vozů Hyundai.

“I přes všechny tyto nekalé, nerovné a šikanózní praktiky, které si stávající členové spolku za celou dobu prožili, si udrželi své poslání ve službách o své zákazníky i ke značce Hyundai. Za dlouhou dobu svého působení si k ní vytvořili určitý vztah a samotnou značku Hyundai neměli a ani nemají zájem poškodit,” tvrdí spolek.

S povděkem vítáme, říká předseda spolku Bohumil Boura, že se do tohoto šetření vyhroceného sporu zapojila Evropská centrála Hyundai a to včetně Korejských autorit. Přichází nový rok a s ním i určitá naděje, že skončí i náš vleklý spor doprovázený nehoráznými pokutami od generálního ředitele Hyundai Motor Czech.s.r.o. Vladimíra Vošického přes blankosměnky zaslanými všem členům spolku, například za vyjádření JUDr. Sokola do tisku a za dopis premiéru Sobotkovi, ve výši několika milionů a další podobné absurdity.

Šéf Hyundai Vladimír Vošický na tiskové konferenci 2015.

Šéf Hyundai Vladimír Vošický na tiskové konferenci 2015.

Odkazy na předchozí články k tématu:

http://www.autodealers.cz/hyundai-fischera-podporil-spolek-autorizovanych-prodejcu/

http://ekonomika.idnes.cz/hyundai-se-chova-vuci-prodejcum-nefer-dwh-/ekoakcie.aspx?c=A151124_130118_ekoakcie_suj



Vydáno: 28.prosinec 2015, v Dovozci, Kauza, Prodejci.
Zdroj: Bohumil Boura