Ford začal útočit na českou armádu
Česká Ford Motor Company se chce více prosadit v armádě a 15. února spustila projekt Ford Army. Jeho obsah představil na konferenci v AMB generální ředitel importu Jan Laube.
“Značka Ford vystoupala v oblasti prodejů LUV v minulých letech ze sedmého na první místo v Evropě. Pro Česko máme letos nové plány směřující na armádní fleety i další obory,” řekl Jan Laube.
Jeho značka spustila v pondělí 15. února projekt nazvaný Ford Army. “Jednání o tomto projektu začalo loni, zvýhodněné podmínky pro armádu představují slevy ve výši deseti až 23 procent při koupi nových aut a zvýhodněné servisní pakety,” řekl ředitel, kterého na konferenci přijel podpořit šéf odboru válečných veteránů plukovník Eduard Stehlík.
“Jsem rád, že Ford přišel s iniciativou, která členům armády i veteránům usnadní cestu k mobilitě. V USA nebo v západní Evropě jsou podobné projekty běžné,” řekl Stehlík.