Citroën chystá portál pro klienty servisů

Citroën rozjede v Česku web Advisor (www.citroen-advisor.cz), kterým chce posílit transparentnost vůči zákazníkům. Tato internetová stránka, která byla ve Francii spuštěna v roce 2014, slouží lidem okamžité výměně zkušeností s prodejcem nebo servisem značky.

V ČR bude spuštěno v měsíci říjnu na adrese: www.citroen-advisor.cz

Citroën Advisor má nabídnout:

– certifikaci AFNOR týkající se souladu s normou „NF Service – Avis en ligne“ (NF Service – Online názory), která je zárukou autentičnosti a procesů řízení a zveřejňování názorů zákazníků, čímž se potvrzuje transparentnost internetové stránky;

– odvážný přístup, který byl odměněn cenou „Palme de la Relation Client“ (Palma za vztah se zákazníky-kategorie „Vztahová inteligence“), kterou uděluje francouzské sdružení AFRC (Association Française de la Relation Client);

– více než 15 000 zveřejněných názorů zákazníků v 5 zemích, kde služba funguje, z toho 12 000 ve Francii;

– průměrné hodnocení 4,5 hvězdiček z 5.

Budování vztahu v rámci nového programu Citroën & Vy spočívá na čtyřech pilířích:

– žádat zákazníka o souhlas před započetím dodatečných servisních zásahů (není-li to součástí nabídky); PRÁCE BEZ VAŠEHO SOUHLASU = PRÁCE ZDARMA

– vracet auto po zásahu v servisu čisté; ZE SERVISU ČISTÝM VOZEM

– věrnostní program pro majitele vozů Citroën; SLEVY NA DÍLY PRO VOZY STARŠÍ 4 LET

Šéf českého Citroënu František Neuman

Šéf českého Citroënu František Neuman



Vydáno: 19.říjen 2015, v Dovozci, Prodejci, Servis.
Zdroj: Citroen, Lenka Martinová